B2B-trender i 2023: Spår døden for dette fenomenet Tor Magnus Kolflaath har lang erfaring med B2B-markedsføring. Han mener mange norske bedrifter henger etter i utviklingen.
Slik klarte LIS å få rekordår med inbound marketing – Ta eierskap til eget innhold, og vær forsiktig med å annonsere i de største mediene. Du eier ikke sporbarheten eller resultatet, sier Sue Kristiansen Johannessen i LIS.
Dette mener Inbound-gründeren om B2B-salg: En treårsplan er den viktigste nøkkelen – Det tar tid å bli kjent med kundene sine. Det hjelper ikke å bare ha skryt i en annonse og si «hei, stol på oss, vi er kjempeflinke!», sier Tor Magnus Kolflaath i Inbound.
Har du vurdert å lage en B2B-podkast? Da bør du få med deg disse tipsene Camilla Visjø oppfordrer bedrifter til å bruke podkast som et virkemiddel for å bygge merkevare.
Fire tips for å lykkes med B2B-markedsføring Camilla Visjø jobber som salgs- og markedssjef i Inbound. Nå deler hun sine heteste tips til deg som vil lykkes med markedsføring mot bedriftsmarkedet.
Stor B2B-undersøkelse: 30 prosent sier samarbeidet mellom salg og markedsføring er dårlig Hos mange B2B-selskaper mottar salgsavdelingen flere leads fra markedsavdelingen. Likevel sliter de med å oppnå resultatene de ønsker.
De var først i Norge med inbound marketing: – Min erfaring er faktisk at de færreste lykkes veldig godt med det Styreleder i Inbound, Tor Magnus Kolflaath, så tidlig potensialet i det å endre markedsføringsstrategi.