Slik klarte LIS å få rekordår med inbound marketing – Ta eierskap til eget innhold, og vær forsiktig med å annonsere i de største mediene. Du eier ikke sporbarheten eller resultatet, sier Sue Kristiansen Johannessen i LIS.
Dette mener Inbound-gründeren om B2B-salg: En treårsplan er den viktigste nøkkelen – Det tar tid å bli kjent med kundene sine. Det hjelper ikke å bare ha skryt i en annonse og si «hei, stol på oss, vi er kjempeflinke!», sier Tor Magnus Kolflaath i Inbound.
Birgitte Hoddevik skal styrke Visma Aventos merkevare – For lengre beslutningsprosesser er det utrolig viktig å være tilstede hele veien.
Inbound marketing-ekspert mener disse trendene blir viktige framover Kristine Hansen i Avidly deler sine tanker om inbound markedsføring og tiden framover.
Byråleder i NARD: Derfor er inbound markedsføring så viktig – Et hjertesukk for meg er at selskaper ikke ser på den reelle kostnaden ved masse uproduktive møter.