Janicke tar over som daglig leder for Iteo Iteo-gründer Andreas Thue avtrer som daglig leder for å fokusere mer på det kreative i B2B-markedsføringsbyrået.
Espen mener B2B-selskaper må investere i merkevarebygging nå: – Vi må bryte noen rammer vi har forholdt oss til lenge Teamleder for performance i ITEO, Espen Skogheim, lister opp det han kaller seks viktige veivalg for den modige markedssjefen.
«Kalle Klovn» er neppe klar til å kjøpe Daglig leder i Iteo, Andreas Thue, deler sine erfaringer med «gating».
Skal du selge mer må du sørge for at kundene husker deg «Derfor bør det å øke kjennskap til merkevaren være høyeste prioritet hos alle som skal lykkes med å selge mer til fler», skriver Andreas Thue.
Iteo og TechMarketing har laget 15 bud til deg som er B2B-markedssjef En nettverkssamling i juni, resulterte i noen leveregler for markedsførere som jobber mot bedriftsmarkedet.
– Mange undervurderer den enorme verdien av emosjonelt engasjement Kortsiktig tenking er en av flere gjentagende feil som bedrifter gjør i sin B2B-markedsføring, mener seniorrådgiver i Iteo.
Dette bør en god strategi for B2B-markedsføring inneholde Espen Skogheim Haugen i Iteo mener B2B-markedsføring skiller seg fra andre former for markedsføring på flere måter.