For salgssjefen i IDÉ House of Brands så er ikke julen komplett uten mormors rødkål Mat og tur i skog og mark blir høydepunktene for Remi Andre denne jula.
Et av høydepunktene dette året for Joachim var å vinne årets medieselger Joachim Bro, strategisk kundesjef i Schibsted, tar i bruk en kreativ metode når han lager julemiddagen.
Kjetil er ikke så kresen på om det er ribbe eller pinnekjøtt til jul: – Ja takk, begge deler! Kjetil Frivold Moen anbefaler å gå til innkjøp av et mobilhotell til jul.
Partner Manager i Nortel om 2023: – Nøkkelordet for salgsbransjen i 2023 mener jeg er omstilling Det blir en tradisjonell jul fylt med nostalgi for Jonas Walderhaug og familien.
Salgssjefen i Google Norge går for snegler og østers i jula Victoria Schultz feirer julen med i Frankrike med familien.
Salgsdirektøren i AUTOproff spår at 2023 blir digitaliseringens år Henrik Mohn deler også sitt første nyttårsforsett noensinne med SALG24.
Business Development Manager i Proserv om 2023: – Jeg tror behovet for selgere vil øke Jørgen Mikkelsen anbefaler alle å se hva han mener er den ultimate julefilmen, Die Hard.
For salgssjefen fra Bergen finnes det bare en julemiddag Salgssjefen i Elaway har et tydelig ønske for året som kommer.
Salgssjefen i Canon: – Det er dumt å komme på jobb 2. januar med blanke ark og uten en plan Salgssjef i Canon, Sven-Erik Kristiansen, anbefaler alle å bruke jula til god mat og lading.
Direktøren for salg og marked i PwC håper på bra skiføre i jula Kjartan Vestbø mener bærekraft er det som kommer til å prege salgsbransjen i 2023.
Martin Mikalsen: – Jeg håper jo på et normalår i 2023 Maskineriet-sjefen har en klar anbefaling for jula.
Head of Global Partnerships i Easee gleder seg til Premier League i romjula Turen hjem til jul blir litt lengre enn vanlig for Thomas Favang i år. Han reiser fra sin nye arbeidsplass i Nederland til Bergen.
Salgfabrikken-sjefen ønsker seg flere døgn på hytta og flere turer med hunden Wenche Huser Sund mener det er viktig å leve litt sakte i jula.
Mats Flåten: – Jeg er nok salgssjefen i Norge med flest og best Spotify-spillelister Salgssjefen i Subjekt har sett seg lei startup-ord.
Årets Amedia-selger: – Jeg har stor tro på 2023 dersom man er villig til å omstille seg Peter Jonassen er lei alle engelske fyllord og forkortelser som kundene ikke skjønner stort av.
A2Media-sjefen: – Det er mye psykologi i salg Anita Madshus i A2Media er ikke bekymret for 2023. – Denne delen av mediebransjen historisk sett har vist at den holder et jevnt nivå også i tøffere tider
Daglig leder i GetAccept: – Det er på tide at vi endrer måten vi driver forretninger på – Alt er en kundereise, og det vil bli et enda større fokus på å ivareta og utvikle eksisterende kunder.
Salgscoach oppfordrer til utdannelse: – Selgere uten bachelorgrad vil bli mindre ettertraktet – Min erfaring er at de fleste innen telefonsalg ikke har noen særlig høy formell utdannelse. Da blir det vanskelig å klatre videre.
Kundedirektør i Snapchat: – Vi kommer til å se økt fokus på e-commerce og native commerce løsninger Kundedirektør i Snapchat, Per Christian Strand Teslo, om julefeiringen og hva som vil prege året som kommer.
Salgsdirektør i EIE Franchise AS:– 2021 har vært preget av ekstremt høy aktivitet i vår bransje Meglerselskapet kan melde om en omsetningsvekst på 30 prosent i 2020.
Metro Sounds mistet 30 prosent av omsetningen over natten: – Uten salgsavdelingen hadde vi aldri overlevd Etter tøffe tak hos radiokanalen Metro Sounds, hyller daglig leder, Hilde Apneseth, innsatsen til selgerne.
Vinnerne i salgsbransjen 2022: – De som er tilpasningsdyktige og som evner å selge på kundens premisser – Jeg tror digitalisering i høyt tempo vil prege salgsbransjen ytterligere neste år.
Nils spår at teknologi blir nøkkelen for økt effektivitet i salgsbransjen i 2022 – Jeg tror at det som vil være viktig for salgsbransjen i 2022, er å finne de beste plattformene og teknologiene der ute, slik at man kan jobbe mest mulig effektivt.
Disse tre bransjekollegaene vil Anette invitere på middag Jeg vil invitere tre stykker jeg kan diskutere teknologi, sosiale verdier og bærekraft og internasjonal handel med.
Simen spår at markedsavdelingen vil få enda mer oppmerksomhet fra salg i 2022 Partner i InZynk, Simen Strugstad, mener selgeres nøkkel i den digitale verden er markedsavdelingen.
Thorstein håper flere selgere får øynene opp for LinkedIn – og deler av sin kunnskap Siden mer og mer av kjøpsprosessen foregår digitalt, tror jeg at salg og markedsføring vil begynne å overlappe mer enn før. Det er en stor mulighet for selgere som er villig til å tenke nytt.
Salgssjef: – Digitaliseringen vil tvinge selgere til å også bli markedsførere – Jeg har ikke tro på at vi i 2022 skal jobbe på samme måte som vi har gjort de tidigere årene.