Så mange vil studere salg og markedsføring Den eneste rene salgslinjen i Norge vokser. Samtidig er interessen stor for å studere markedsføring.
Disse GDPR-kravene må du vite om som markedsfører Ragnhild Sofie Sand fra advokatfirmaet Berngaard kom med ulike tips til hvordan en kan tilnærme seg lovgivningen.
Mener B2B-bedriftene må slutte å tenke lette klikk: – Hvis det tar fire år å bygge en sterk merkevare, må vi måle deretter Tina Rødahl mener flere må bruke de ansatte på LinkedIn, og slutte å bare tenke på beslutningstaker.
Måtte ta pause fra markedsføring: – Du kan ende med en 4000 prosent stilling hvis du ikke kan si nei Cecilie Refsnes Milenkovic i Hubify er glad for å kunne jobbe med markedsføring igjen. Men før det måtte hun velge det bort.
Tidligere Miss Universe-deltaker har gründet eget markedsføringsbyrå – Målet er å omsette for ti millioner i løpet av de neste tre årene.
Tre hensyn du bør ta når du planlegger B2B-markedsføring Craig Moore mener at en manglende forståelse av inntektsplanen, får markedsførere til å famle i blinde.
Hvordan selge i sosiale medier? – Du får ikke nye venner om du bare snakker om deg selv Kristian Lohne Thomassen deler tips og trender du må vite om for å lykkes i sosiale medier.
Bare fire prosent måler resultatet av markedsføringen sin etter lang nok tid Markedsføring krever ofte langsiktig planlegging, også for B2B-bedrifter. Likevel er ikke alle like gode til å følge med på resultatene over lengre perioder.
Her er lønnsforskjellene mellom kvinner og menn i salgsbransjen Tallene fra Statistisk Sentralbyrå for 2021 er nå klare.
Derfor ønsker de et langsiktig samarbeid med sine kunder MarkedsPartner har lagt mye arbeid i å bli en allsidig samarbeidspartner for sine kunder. Slik skal de bistå på flere områder.
Hans-Petter langer ut mot norske B2B-bedrifter Hans-Petter Nygård-Hansen mener endringer må til for at norske bedrifter skal lykkes med sin B2B-markedsføring.
– Mange undervurderer den enorme verdien av emosjonelt engasjement Kortsiktig tenking er en av flere gjentagende feil som bedrifter gjør i sin B2B-markedsføring, mener seniorrådgiver i Iteo.
Dette bør en god strategi for B2B-markedsføring inneholde Espen Skogheim Haugen i Iteo mener B2B-markedsføring skiller seg fra andre former for markedsføring på flere måter.
Stor B2B-undersøkelse: 30 prosent sier samarbeidet mellom salg og markedsføring er dårlig Hos mange B2B-selskaper mottar salgsavdelingen flere leads fra markedsavdelingen. Likevel sliter de med å oppnå resultatene de ønsker.
Trenger du utdannelse for å jobbe med salg? Ja, mener Høyskolen Kristiania Professor i markedsføring, Nils Høgevold, mener selgere trenger mer kunnskap.