Takk for oss, kjære seljarar «Allting har ein ende, i dag kom den for SALG24», skriv redaktør Yngve Garen Svardal.
Gjør deg klar for det digitale ryddeåret 2023 «I løpet av de siste årene har bedrifter og organisasjoner i økende grad investert i teknologi og digitale løsninger. Nå er tiden inne for å rydde opp i noen av dem – eller i det minste få dem til å begynne å snakke med hverandre.»,s kriver Per Haakon Lomsdalen.
Anita fikk hissig nordlending på tråden: – Førbainna hæstkuk «Hvor raskt kan ikke en hyggelig imøtekommenhet totalt snu en negativ henvendelse?», spør Anita Bjerke.
Vi heier på nisjemediene – enten vi selger for de eller ikke «Ved utgangen av mai i 2022 har vi i HS Media solgt 82 prosent av 2022-budsjettet for nisjemedier », skriver Tor Arne Sandholt.
Er du oppdatert på hvordan du skal kommunisere med kundene? «Ikke alle endringene de siste to årene er kommet for å bli, men ett område som er endret for godt, er kundekommunikasjon.», skriver Svein Trønnes, Markedsdirektør i Canon Norge.