Slik brukte Tor Martin sang som salgsverktøy Tor Martin Olsen har jobbet med ulike former for salg i flere år. Han mener salgsfaget fortjener å bli tatt på alvor.
Tjuefire legger ned SALG24 – styrker KOM24 med flere årsverk – SALG24 er fortsatt en god idé, men vi velger å prioritere annerledes, sier utgiver Erik Waatland.
Takk for oss, kjære seljarar «Allting har ein ende, i dag kom den for SALG24», skriv redaktør Yngve Garen Svardal.
Selgeren deler sine fem beste tips Tor Martin Olsen har flere år bak seg som selger. Han har flere tips til de som vil lykkes i bransjen.
Salesforce lanserer Slack GPT Brukere vil nå få muligheten til å integrere kunstig intelligens i kommunikasjonsplattformen.
Slik jobber ONS med salget før 50-årsjubileumet Fjorårets konferanse fikk mye oppmerksomhet i mediene. Nå jobber ONS med neste års utgave i Stavanger.
Så mange vil studere salg og markedsføring Den eneste rene salgslinjen i Norge vokser. Samtidig er interessen stor for å studere markedsføring.
Jeanette Small ansatt som leder for nysalg storkunder i GlobalConnect Nettverkstilbyderen GlobalConnect har ansatt Jeanette Louise Small som leder for nysalg i storkundesegmentet. Small tiltrådte før påske.
Snart har Yesboss eksistert i ett år: Så mange selgere har registrert seg Yesboss ble lansert for fullt i august i 2022. Richard Paulsen er fornøyd med ferden så langt.
Ice og SMB Mobil kjøper kundene til mobilselskapet Release Mobilselskapet Release selger kundene sine til henholdsvis Ice og SMB Mobil.
Årets selger i Schibsted: – Denne prisen henger høyt Stian Aalykke har flere års erfaring innenfor mediesalg. Tidligere denne måneden hanket han inn en prestisjetung pris.
Lanserer nytt program for å skape salgsmotivasjon: – Dette har vært en gammel drøm Øystein Vangsnes legger ikke skjul på sin begeistring for deres nye satsing, Upsell.
M51 med ny satsing: – Helt sikker på at det vil være en viktig aktør Etterspørselen etter gode og effektive CRM-systemer er høyt prioritert. Nå starter jakten på fem nye Salesforce-utviklere som skal bli med på satsingen.
Her konkurrerer de for å representere Norge Både dommere og lærere var imponert over nivået blant studentene som deltok.
Møt vinnerne av salgskonkurransen: – Dette er dritsvært! Eva Franko Aas og Celine Herregården vant salgskonkurransen, og skal representere Høyskolen Kristiania i Nederland.
Lise er ny salgssjef i Arctic Train. Slik skal de satse på B2B-markedet Lise Hansen har et stort engasjement for hjembyen Narvik. Det skal hun ta med seg inn i sin nye jobb.
Disse GDPR-kravene må du vite om som markedsfører Ragnhild Sofie Sand fra advokatfirmaet Berngaard kom med ulike tips til hvordan en kan tilnærme seg lovgivningen.
Går offensivt ut som ny daglig leder: – Vi har den tyngste faglige posisjonen Åsmund Rong og Møtebooking Norge har store ambisjoner for årene som kommer.
Nedgang i reklameomsetningen for mediene Det viser tallene fra Mediebarometeret for årets første kvartal.
Lader opp til salgskonkurranse ved Høyskolen Kristiania: – Har jo lyst til å vinne Fredag 14. april skal studenter ved Høyskolen Kristiania kjempe for avansement i årets salgskonkurranse.
Randi Regnskap mottok heder for sin B2B-strategi: – Handler om avkastning per investerte krone Benedicte Wergeland fra Randi Regnskap tror det er en fordel å være et lite team.
PowerOffice satser på humor i sin B2B-markedsføring: – Mange gjør det litt for «corporate» Nebojsha Mihajlovski mener det finnes et stort potensial for forbedring innenfor B2B-markedsføring.
Cathrine mener det er viktig å være interessert i kundens situasjon Cathrine Kaldestad jobbet først med salg i et bakeri, og er nå KAM i et av Norges største mediekonsern.
Fra fotballagent til B2B-salg: – Tar ikke meg selv så høytidelig Knut Høibraaten har blitt et kjent navn for norske fotballsupportere. Nå jobber han med B2B-salg av produkter og tjenester til arbeidsplassen.
Johan jobbet som B2B-selger i Midtøsten: – En helt annen tilnærming Johan Henrik Hvistendahl har vært selger i mange ulike land. Nå er han tilbake i Norge og jobber med storkunder for GlobalConnect.
Møtebooking Norge gjør endringer i ledelsen Åsmund Rong blir daglig leder, mens Alexander Selheim trer inn i rollen som salgssjef.
Han er ny salgssjef i Spillfree Kåre Gruven er ansatt i en nyopprettet stilling som salgssjef i Spillfree.
Slik satser Vipps innenfor B2B: – Vil ikke havne i Kvikk Lunsj-fella Tidligere i mars mottok Vipps anerkjennelse for sin B2B-kampanje under ANFO Effekt-kåringen. Dette opplevde de som spesielt viktig, forteller markedssjefen.
Unni Ødegård blir direktør i NTB Partner Unni Ødegård går inn i ledergruppen til NTB og får jobben som direktør for NTB Partner.
Ønsker å styrke kompetansen rundt markedsføring innenfor B2B Det er stor etterspørsel etter kvalifisert kommersiell kompetanse innen B2B og tech.
Blir salgsdirektør for personlig finans i Finn.no: – Tar med meg et stort nettverk Kristin Brimi gleder seg til å ta fatt på nye oppgaver i Finn.
David Brodawski er ny salgssjef i Systemair David Brodawski (35) er ansatt i nyopprettet stilling som salgssjef i Systemair. Han får ansvar for selskapets totale omsetning og dens salgsorganisasjon.
Bergen Næringsråd inngår hovedsamarbeidspartneravtale med Høyskolen Kristiania Vil løse Vestlandets kompetansebehov.
Relasjonsbygging er det som får Santina til å trives med salg Santina Lafjell Crolla i CEWE Norge synes det er viktig å spille på lag med kundene.
Gry Hege Weisæth om avtalen som røk på oppløpet: – Jeg var ikke veldig høy i hatten I KAM-praten deler hun sine meninger om hva som er viktig å kunne for en Key account manager.
Bjørn Gunnar Rosvoll slutter som salgsdirektør i TV 2 etter varslingssak – Dette er jeg virkelig lei meg for, sier Rosvoll til Kampanje.
Adrian mener etikken rundt sponset innhold bør diskuteres Mens debatten har rast rundt influensere og sponset innhold innen B2C, er det enda ikke blitt et tema i B2B-verden.
Dintero styrker markedsteamet – henter fra Nettrafikk – Vi er i en intens vekstfase og trenger de aller dyktigste med oss.
Sofie mener erfaring er overvurdert hos selgere – Jeg har sett kollegaer uten relevant erfaring blomstre til å bli ekstremt dyktige selgere som skaper enorm verdi hos kundene våre.
Han er ny administrerende direktør for B2B i Komplett – Vi skal fokusere på å gjøre de riktige tingene for å vokse.
De var fire ansatte da han startet i selskapet. Nå leder han en avdeling med 15 selgere Helthjem har sterke konkurrenter. Likevel har de greid å bli en velkjent merkevare innenfor pakkelevering.
Har signert langsiktig avtale med stor aktør: – Vi vil gjøre det på vår måte Kundene til LeadX er en viktig del av både utformingen og markedsføringen av produktet deres.