Alexander gir sine beste råd til unge håpefulle selgere Alexander Barry lister opp tre ting for å lykkes i salgsbransjen i dagens sommerprat.
Sigurd har et råd til selgere som vil skille seg ut i kontakt med kunden Dette mener han du bør gjøre for å få oppmerksomhet i kampen om kundene.
Daniels tips til selgere: – Finn din egen stil og vis din unike personlighet Daniel Norum Lund deler bransjetips og ferieplaner i dagens sommerpat.
Daglig leder i SalesJobs: – Ikke stol på alt folk skriver på LinkedIn Erik Nyhus oppfordrer unge selgere til å bytte ut sosiale medier med fagfolk og forskning.
Salgssjefen i Elaway skal på roadtrip i California Kathrine Raknerud takker pandemien for fine norgesferier, men i år skal hun over dammen.
Martin tror ikke på selgere som tar snarveier: – Lønner seg kun på kort sikt Han mener en god selger klarer å selge til samme kunde to ganger.
– Det er lett å takke nei til «masete» selgere Yvonne Stikbakke har klare råd til unge mennesker som ønsker å lykkes i salgsbransjen.
Martin med klar oppfordring til unge selgere: – Vit din verdi Martin Da Veiga gir råd til unge selgere som vil lykkes i salgsbransjen.
Salgsdirektøren i Atea med klar tale: – Fysiske kundemøter bør være førstevalget – En salgspitch kan jo bli lite kunde og litt mye deg som selger. Derfor tror jeg vi selgere skal være veldig bevisst på å forstå hvem vi holder denne for, og hva vi ønsker å oppnå med den.
Norges beste medieselger gleder seg til lange sommernetter i nord Martine Westvik ble kåret til Norges beste medieselger i 2021. I sommerpraten kommer hun med oppfordringer til unge som ønsker å lykkes i bransjen.
Salgsdirektør i Amedia: – Skal du lykkes med salg bør du ta en utdannelse Christian Thu mener verdien av en utdannelse er at man lærer å lære.
Charles Bratli mener selgere må prøve og feile: – Man blir aldri utlært Selv har han samlet ulike tips og triks fra forskjellige mentorer, og satt det sammen til en egen metode.
– Jeg er allergisk mot generelle salgspitcher Kåre Sele Krogedal sverger til selgere som går rett til poenget.
Erik husker godt sin største jobbflause: – Hadde mange våkne netter det året Selv om det er en del år siden Eriks jobbtabbe, så sitter det fremdeles ferskt i minnet.
Fridtjof mener dette er den beste salgsmetoden – Det handler om å skape tillit og forstå behovet, og ikke nødvendigvis at man må kjøre gjennom lange powerpoints.
HMS Partner mistet sin største kunde: – Jeg lærte masse av det Babar Razzaq mener det er trist at man noen ganger konkurrerer på pris fremfor service.
Sarah Marlene har et godt tips til hvordan du kan kapre kundene – Det blir alltid god stemning, og veldig morsomt.