Liv blir Customer Experience Manager hos Busy
Får nyopprettet stilling i timeføringsselskapet Busy.
Liv Ulversøy har kapret den nyopprettede stillingen som Customer Experience Manager i timeføringsselskapet Busy, etter at de det siste året har vokst i rekordfart.
– Jeg liker at Busy legger vekt på på den fulle kundeopplevelsen på proaktiv problemløsing og – at jobben ikke bare går ut på å slukke branner og svare på support, sier Liv Ulversøy, som er Busy sin første Customer Experience Manager.
Ulversøy startet i jobben 1. august, og kom fra en stilling som kontor- og logistikkmedarbeider i Mavi Logistikk.
– For å skape gode kundeopplevelser hos oss er det helt nødvendig at kundene blir fulgt godt nok opp. Slik vi har vokst nå har det blitt vanskeligere og vanskeligere. Liv kommer til å gjøre det mulig å følge opp kundene så godt vi ønsker også fremover, sier daglig leder i Busy, Jonas Klafstad.
Ulversøy forteller at hun søkte på jobben fordi hun ønsker å jobbe tett på mennesker. Av utdanning har hun en bachelorgrad i sosiologi og en mastergrad i helseledelse.
– Sosiologistudiene vil alltid være relevant i en jobb som tar for seg mennesker og samhandling. Med bakgrunn som pleieassistent har jeg også fått et godt innblikk i de små tingene som skal til for å gi folk en god opplevelse, sier Ulversøy.
– På mastergraden i helseledelse tok jeg fag innenfor ledelse og kommunikasjon, som også er rettet mot bedrifter og økonomi, legger hun til.
Blant målsetningene Ulversøy og Klafstad har satt for den nye rollen er å strømlinjeforme on-boarding og oppfølging av alle nye kunder, samt introdusere Ulversøy som kontaktperson for alle eksisterende kunder og inkludere disse i oppfølgingsløpet.
– Jeg har en ambisjon om at kundene skal trenge mindre hjelp underveis som følge av at jeg har tettere kontakt med kundene gjennom hele løpet, og dermed også minske mengden support som kommer inn, sier Ulversøy.