Stein Knestang går inn i rollen som seniorrådgiver.

Stein Knestang går fra OMD til Kobler

Kobler er i sterk vekst og utvider med ytterligere en seniorrådgiver til det norske teamet.

Publisert

– Markedsførere på jakt etter et fullverdig alternativ for tradisjonell annonsering, har ført til sterk og økende interesse for kontekstuell markedsføring. For å imøtekomme den store etterspørselen i bransjen, har vi hentet inn enda en seniorrådgiver til det norske salgsteamet, sier salgssjefen i Norge, Eirik de ferry Smith i en pressemelding.

Stein Knestang, som kommer fra OMD, er allerede godt i gang med ulike byrågrupperinger og større direkteannonsører. Med bakgrunn som senior medierådgiver og lang fartstid i bransjen, regner Kobler med at hans kunnskap og innsikt vil løfte selskapets dialog med Norges største annonsører.

I likhet med resten av teamet, er han langt fra noen nybegynner. Han startet sin karriere hos Schibsted i 2007 og har siden den gang opparbeidet seg lang erfaring som prosjektleder og senior medierådgiver, hvorpå han har jobbet hos både Vizeum, Släger og nå senest OMD.

– Kobler er et spennende selskap jeg har hatt et godt øye til lenge og som jeg også har hatt gleden av å samarbeide med. De har et unikt produkt og forretningsidé med høyt fokus på relevans, effekt og kreativitet. Kontekstuell annonsering er i vinden som aldri før og jeg gleder meg til å ta del av utviklingen videre og bli bedre kjent med de alle dyktige menneskene som jobber her, sier Knestang.

Powered by Labrador CMS