Brand Metrics styrker kundeserviceteamet
Brand Metrics har utnevnt Agnes Asplund Schmidt som Customer Success Manager som følge av økende kundetilstrømning.
Brand Metrics, et globalt teknologiselskap som samarbeider med utgivere for å vise effekten av digital annonsering, har utnevnt Agnes Asplund Schmidt til Customer Success Manager.
Schmidt, som er en erfaren Customer Success Manager, tilbrakte over fem år i PR- og kommunikasjonsbyrået Mynewsdesk. Hun har også betjent kunder hos Techquity AB og Waybler.
Schmidt har jobbet med kundesuksessledelse i over seks år på flere områder som PR, finans og teknologi.
– Jeg ser frem til å bli kjent med Brand Metrics' kunder, fordype meg i målinger og bidra til å gjøre kampanjene mer effektive og virkningsfulle. Jeg er glad og ydmyk over å være en del av dette fantastiske teamet og ser frem til å skape enda mer verdi for kundene, sier Schmidt i en pressemelding.
Mikael Larsson, medgrunnlegger av Brand Metrics, legger til:
– Agnes er fullstendig serviceorientert og engasjert i kundene sine. Utover dette forstår hun at merkevareløft er et viktig mål, og at det vil hjelpe vår voksende liste over kunder til å få det beste ut av kampanjer; med konsistens og i stor skala. Hun vil drive proaktive samtaler med våre verdsatte partnere og skape nye muligheter. Hun er en stor ressurs for teamet.