Aller Media styrker kommersiell avdeling og ansetter tre nye selgere
Aller Media fortsetter å styrke kommersiell avdeling. De tre nye ansettelsene tar med seg internasjonal erfaring, solid teknisk forståelse og gode salgskunnskaper.
– I Aller Media er vi opptatt av å bygge bred og solid kompetanse, noe som reflekteres i våre rekrutteringer. Våre nye kollegaer tar med seg kompetanse og erfaringer som gir oss enda bedre innsikt i markedet og kundenes totale mediemiks, sier Gøril Karlsen Thu, salgsdirektør i Aller Media.
Mediekonsernet satser stort på unge mennesker.
– Dette er en strategi vi har iverksatt for å speile kjøpssiden, men også for å berike vårt eget miljø i avdelingen. Nyutdannede tar med seg verdifulle perspektiver som vi trenger.
Dette er de nye tilskuddene:
Alexander Hansen Vigebo har begynt i rollen som strategisk kundeansvarlig i kommersiell avdeling.
– Min erfaring fra teknologi verdenen har gitt meg god innsikt i online video annonsering, som står for mye av den største veksten innenfor annonsering, og jeg har vært med på styrke den digitale videoannonse-satsingen til mange av de største mediehusene i Europa. Dette er erfaringer som jeg tror kommer godt med i min nye rolle i Aller Media, sier Vigebo.
Lisbeth Langnes går inn som strategisk konsernkundeansvarlig, med fokus på FMCG og dagligvare.
– Etter mange år i bransjen har jeg opparbeidet meg mye erfaring fra medielandskapet. Mye handler om å tenke litt utenfor boksen, og hvordan man med kreativitet og innsikt kan skape de beste skreddersydde løsningene for kundene, sier Langnes.
Julia Lyon Vesterhus har fått stillingen Account Manager.
– Som nyutdannet kommer jeg inn i Aller Media med masse motivasjon og driv. Det er også veldig gøy å starte i en bedrift som ønsker å satse på unge og nyutdannede. Nå er jeg ivrig etter å sette i gang og lære av alle flinke kollegaer, samt bruke kunnskapen jeg har opparbeidet gjennom studiene og verv, forteller Vesterhus.