Aller ansetter to nye shopping og affiliateansvarlige
Ny campaign manager og to nye shopping og affiliateansvarlige er på plass i kommersiell avdeling i Aller Media.
Den formidable veksten Aller Media har opplevd, har tatt med seg muligheten til å ansette enda flere kreative krefter.
Rebecca Wohl og Helene Førre har begge fått jobb i stillinger som shopping og affiliateansvarlig.
Wohl er allerede godt i gang i stillingen som hun tok over før sommeren. Gjennom salgsutløsende innhold og gode dialoger med våre samarbeidspartnere skal hun sørge for at vi får mest mulig ut av innholdet som produseres.
- Affiliate markedsføring er et felt jeg har god erfaring fra. Derfor er jeg godt kjent med modellen og faktorene som er viktig å ta hensyn til. Jeg har også jobber med digital markedsføring og PR i en bransje hvor trendanalyse står sentralt, og gleder meg til å bruke denne kunnskapen i min nye stilling, sier Wohl.
Helene Førre blir også shopping og affiliateansvalig i kommersiell avdeling. Hun har en spennende bakgrunn fra både jobb og skole, hvor hun har spesialisert seg innenfor blant annet SEO.
– Det har gitt meg bred forståelse både i form av innholdsproduksjon, analyse og AB-testing. Jeg har lært meg masse om forskjellige kundegrupper og deres søkeatferd. Å holde seg oppdatert på trender mener jeg er utrolig viktig for både merkevaren og kundereisen, forteller Førre.
- Det er alltid spennende med nye kollegaer! De tar med seg kompetanse og erfaringer, som gir oss enda bedre innsikt i markedet og kundenes totale mediemix. De utfordrer oss, og det har vi godt av, sier kommersiell direktør Chris Tallerås Steen.
I tillegg trer Guro Grøndalen inn i rollen som campaign manager med ansvar for kampanjer hos våre profiler i Aller Social Club, fra de er solgt frem til de blir publisert.
I rollen blir hun mellomleddet mellom kunden og profilen og blir ansvarlig for å blant annet videreformidle brief fra kunden til profilen, følge opp og forsikre at materiale blir levert og publisert i tide.