Fra venstre: Katrine Torkildsby-Reine og Elisabeth Underthun Berglie, sammen med Angelica Prag , som alle blir ledere i Aller Medias kommersielle avdeling.

Aller Media ansetter to nye salgssjefer

Aller Media har satt i gang en prosess for å rekruttere 80 nye medarbeidere.

Publisert

Elisabeth Underthun Berglie har startet som salgssjef i et av KAM-teamene hos Aller Media, mens Katrine Torkildsby-Reine er i gang senest 1. januar som salgssjef i Aller Medias produktteam.

– Her står det ikke stille

Berglie på sin side, har 10 års erfaring fra ledergruppen i Google Norge, i rollen som Industry Leader, hvor hun hadde ansvaret for partner- og byråsatsingen til selskapet. Før det jobbet hun i Posten Norge, som Nordisk Markedsdirektør med ansvaret for DM- kanalen.

Nå tar hun over som salgssjef for et av KAM-teamene i Aller Media.

– Det er morsomt å starte i en organisasjon som er på offensiven, sånn som Aller Media er. Det skjer mye her. Vi får stadig nye produkter og løsninger i porteføljen vår. Her står det ikke stille. Vi tar utfordrerrollen på alvor, og det er en god posisjon å ha, sier Berglie i en pressemelding.

– Et mediehus jeg kjenner godt

Katrine Torkildsby-Reine rekrutteres til Aller Media fra stillingen som fungerende kommersiell leder hos Norsk Rikstoto.

Før det var hun nærmere syv år i VG – sist som strategisk kundesjef. Torkildsby-Reine har også jobbet som mediekonsulent og analyseansvarlig i Hegnar Media, samt som mediekonsulent hos både Aller og Dagbladet. Nå går hun inn som salgssjef for produkt-teamet.

– Jeg ser frem til å gå inn i min rolle hos Aller Media. Dette er et mediehus jeg kjenner godt, først og fremst fra utsiden, men også fra tidligere jobbing hos Aller. Nå skjer det ekstra mye hos Aller Media – og det ønsker jeg å være en del av, sier Torkildsby-Reine.

Powered by Labrador CMS