Elisabet Rosenqvist blir salgssjef i Aller Media
Kommersiell avdeling har ansatt ny salgssjef og key account manager.
Det melder Aller Media i en pressemelding.
- Vi er glade for å kunne styrke teamet vårt med to nye talenter! Begge to er rustet med solid kompetanse og kommer til å løfte teamet til nye høyder, sier en storfornøyd salgsdirektør i kommersiell avdeling, Gøril Karlsen Thu i pressemeldingen.
Elisabet Rosenqvist har 12 års fartstid fra Schibsted, blant annet som salgsdirektør og strategisk kundesjef. Nå går hun inn i rollen som salgssjef for et av KAM-teamene i Aller Media.
– Elisabet har en allsidig bakgrunn innenfor salg i annonsemarkedet og kjenner godt til produktene norske publisister leverer. Hun har drevet komplekse salgsprosjekter, og kommer til å bli et meget kompetent og ikke minst energisk tilskudd for både kunder og ansatte, sier Gøril.
Thorstein Øiseth går inn som key account manager i kommersiell avdeling. Her skal han bygge sin portefølje i teamet til Rosenqvist. Øiseth har erfaring fra blant annet byrå og programmatisk salg og kommer nå fra Diar, som er eid av Aller Media og Amedia.
- Øiseth kjenner vi godt fra hans tid i Diar, hvor han har solgt Aller Medias plasseringer. Han har også flere års erfaring innenfor trading og rådgivning innenfor programmatisk annonsering, sier Gøril.