Amedia henter ny salgssjef fra Schibsted
Ragnhild Kræmer er ansatt som ny salgssjef på strategisk kundeteam hos Amedia Salg og Marked. Hun kommer sist fra stillingen som sponsoransvarlig hos VG.
Kræmer har mange års fartstid i Schibsted, blant annet som strategisk kundesjef og KAM. Hun har også lang fartstid fra mediebyråsiden.
– Vi har gledet oss stort gjennom høsten til å få Ragnhild på plass. Dette er en stjernesignering. Ragnhild kommer til å tilføre Amedia mye med sin kompetanse, erfaring og sitt engasjement. Og dette kommer både byråene og annonsørene våre til å merke og få stor glede og verdi av, sier Christian Thu, salgsdirektør i Amedia.
Thu tror at Amedia vil hevde seg godt i annonsekampen, også i 2023.
– Jeg føler at vi er godt rustet for å gjøre en sterk innsats i annonsemarkedet i 2023. Inngangen til det nye året ser bra ut. Jeg er sterk i troen både på digitalt og print i året som nå snart starter, sier Christian Thu.
Kræmer er så vidt i gang i sin nye stilling i Amedia, og inntok kontoret sist torsdag.
– Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang. Amedia har veldig mye på gang – og selskapet har svært spennende annonseprodukter både på lokalt og riksdekkende nivå, sier Ragnhild Kræmer.
Nå rettes fokus mot det kommende annonseåret.
– Annonseåret 2023 kommer til å bli spennende. Det er stor kamp om annonsekronene i markedet. Jeg føler at Amedia er svært godt rustet i den kampen, sier Ragnhild Kræmer.