Victoria Schultz er tidligere konserndirektør i Amedia

Tidligere Amedia-topp blir salgssjef for Google

Victoria Schultz blir Head of Google Ads og skal lede ny salgsavdeling i hos tech-giganten.

Publisert

Victoria Schultz, tidligere konserndirektør for salg og marked i Amedia og i dag sjef for Sylinder, et mediebyrå for Norgesgruppen, blir ny Head of Google Ads i Google Norge. Det skriver Kampanje.

- Det er vemodig å forlate de veldig flinke og hyggelige menneskene hos Norgesgruppen og Sylinder, en flott gjeng med fremragende produkter. Dette er derimot en mulighet jeg ikke kunne si nei til. Jeg har jobbet med Google som teknologileverandør hos Amedia og NorgesGruppen, og bistått annonsører fra begge leire, sier Schultz til Kampanje.

I Google skal hun blant annet lede en salgsavdeling som den nye Google-sjefen Tine Austvoll Jensen er i ferd med å bygge opp og etter at flere ledende Google-navn forsvant for et par år siden.

- Dette er rett og slett en stjernesignering, og jeg er storfornøyd med å ha fått Victoria på laget. Hennes brede og lange erfaring kommer til å komme alle kundene våre til gode, og jeg ser frem til å jobbe sammen med Victoria for å hjelpe norske bedrifter opp og frem i årene som kommer, sier Tine Austvoll Jensen, Country Director i Google Norge.

Powered by Labrador CMS