Amedia Salg og Marked fyller på med seks nye hoder
Amedia Salg og Marked ruster opp for ytterligere vekst.
Amedia Salg og Marked fyller på med kunnskap for å styrke seg på flere områder innen kommunikasjon, teknologi, analyse, målgruppeorientering, salg med mer.
– Amedia kan se tilbake på et sterkt 2021 – og nå fyller vi på med kloke hoder for å bli enda bedre, sier konserndirektør i Amedia Salg og Marked, Hilde Norddal, i en pressemelding.
Christian Lien har gått inn i rollen som salgs- og kundereiseansvarlig og vil først og fremst jobbe med annonseplattformen VISE.
Seyon Chelian blir ny AdTech manager i digitalavdelingen hos Amedia Salg og Marked.
– Jeg ser frem til å finne effektive og kreative løsninger på tvers av tverrfaglige team, sier Chelian.
Silje Lippestad tiltrer en helt ny stilling som revenue manager i digitalavdelingen.
– Jeg gleder meg masse til å sette fokus på inntektsoptimalisering, og ikke minst gleder jeg meg til å bli kjent med alle de dyktige folkene i Amedia, sier Lippestad.
Cecilie Bøe har fått rollen som Ad Operations Manager i digitalavdelingen, og Christine Hoel-Aamodt går inn som senior markedsanalytiker.
– Det blir hyggelig å bli kjent med både kollegaer og kunder, forstå de ulikes innsiktsbehov, samt bidra til å finne gode løsninger som skaper vekst for både Amedia og kundene, sier Hoel-Aamodt.
Hanna Salahovic har fått tittelen Produktsjef Salgsutløsende annonsering i Kommersiell produktavdeling.