ANFO Effekt: Poweroffice stakk av med gull i kategorien B2B
– Vinneren har gjennom flere år opplevd en betydelig vekst og en mangedoblet kundeportefølje.
Torsdag var det klart for utdelingen av årets ANFO Effekt, hvor det ble kåret vinnere i fem kategorier.
– Bransjen har gjort en imponerende jobb det siste året og nivået har aldri vært høyere. Det er skrevet og sendt inn 120 caser fra et «uinspirerende» hjemmekontor midt i en pandemi – det er en fantastisk innsats!, sier Håvard Kvernaas Bakken, Fagdirektør i ANFO.
I kategorien B2B var ble det delt ut tre metaller, hvorpå Poweroffice Regnskapsnudisten - Befriende enkelt regnskap, stakk av med gullet.
De konkurrerte mot bronsevinner Bronse: DNB - Havgapet, og SpareBank 1 - Bedriftsløftet, som tok sølvet.
Her er juryens begrunnelse:
Årets gullvinner i B2B kategorien leverer et solid og godt skrevet case. Vinneren har gjennom flere år opplevd en betydelig vekst og en mangedoblet kundeportefølje. Kombinasjonen av et solid produkt og merkevarebygging over tid har vært store deler av årsaken. Gjennom innsikt demonstrerer man behovet for ytterligere justering og spissing av strategi og gjennomføring for å levere gode resultater også i fremtiden. Juryen lar seg begeistre av kommunikasjonskonseptet som må sies å være dristig og annerledes sammenlignet med forventningene til kommunikasjon i kategorien. Caset følger en rød tråd fra tidligere etablert konsept som i fjor mottok sølv i kategorien B2B.