Fra venstre Anette Brunvoll, Stine Messel, Ida Thorenfeldt, Marianne Ødemark (markedssjef), Frederik Amundsen, Inger Sofie Solli

Aschehoug utvider på salgs- og markedsavdeligen

Aschehoug vokser og gjør store endringer i organisasjonen, henter fra blant annet Innovasjon Norge og Røde Kors

Publisert

Aschehoug er veldig stolte over å ønske flere nye velkommen til salgs- og markedsavdelingen. Det skriver de i en pressemelding.

Frederik Amundsen som går inn i rollen som innholdsansvarlig på netthandelsteamet. Amundsen kommer fra Innovasjon Norge og har 20 års erfaring fra reiselivsbransjen.

Anette Brunvoll går inn i rollen markedsansvarlig med hovedfokus på videregående, hun kommer fra Trimble.

Inger Sofie Solli Kommer fra Røde Kors og tiltrer i rollen som marketing automation-ansvarlig

Stine Messel kommer fra L’occitane , og går inn i rollen som key account manger

Ida Thorenfeldt går inn i rollen som markedsansvarlig etter å ha hatt praksis hos Aschehoug skole gjennom sitt siste år av studiet Digital kommunikasjon og markedsføringsledelse fra BI.

– Det er gøy, spennende og ikke minst utrolig givende å jobbe med et så viktig samfunnsansvar som vi i Aschehoug har. Dette skal vi nå forvalte ute i markedet og sørge for at vi tar ytterligere markedsandeler, sier Hilde Skomsvold som er Leder for salg og marked i Aschehoug Skole

Powered by Labrador CMS