Aschehoug utvider på salgs- og markedsavdeligen
Aschehoug vokser og gjør store endringer i organisasjonen, henter fra blant annet Innovasjon Norge og Røde Kors
Aschehoug er veldig stolte over å ønske flere nye velkommen til salgs- og markedsavdelingen. Det skriver de i en pressemelding.
Frederik Amundsen som går inn i rollen som innholdsansvarlig på netthandelsteamet. Amundsen kommer fra Innovasjon Norge og har 20 års erfaring fra reiselivsbransjen.
Anette Brunvoll går inn i rollen markedsansvarlig med hovedfokus på videregående, hun kommer fra Trimble.
Inger Sofie Solli Kommer fra Røde Kors og tiltrer i rollen som marketing automation-ansvarlig
Stine Messel kommer fra L’occitane , og går inn i rollen som key account manger
Ida Thorenfeldt går inn i rollen som markedsansvarlig etter å ha hatt praksis hos Aschehoug skole gjennom sitt siste år av studiet Digital kommunikasjon og markedsføringsledelse fra BI.
– Det er gøy, spennende og ikke minst utrolig givende å jobbe med et så viktig samfunnsansvar som vi i Aschehoug har. Dette skal vi nå forvalte ute i markedet og sørge for at vi tar ytterligere markedsandeler, sier Hilde Skomsvold som er Leder for salg og marked i Aschehoug Skole