Martine Westvik ble kåret til Norges beste medieselger
– Årets vinner har en brennende lidenskap for bransjen og mediefaget.
Endelig var det duket for utdelingen av den høythengende prisen «Norges beste medieselger» 2021.
I år er det Martine Westvik, Major Client Manager i Clear Channel, som kan kalle seg selv for Norges beste medieselger.
Westvik har jobbet med salg i åtte år, og ble i år nominert for første gang.
Disse fem var i år nominert til den gjeve tittelen:
- Martine Westvik, Major Client Manager, Clear Channel
- Helene Sande, Strategisk Kundesjef, Schibsted
- Joachim Bro, Strategisk Kundesjef, Schibsted
- Jakob Asplin, Strategisk Kundesjef, Schibsted
- Per Christian Strand Teslo, Senior Account Executive, Snapchat
I juryens begrunnelse står det:
«Årets vinner har en brennende lidenskap for bransjen og mediefaget. Personen baserer sine anbefalinger på relevant innsikt, og strekker seg langt for å imøtekomme kundenes behov. Vedkommende beskrives som en sparringspartner som er særlig god i skjæringspunktet mellom byrå og annonsør. Vedkommende har en dyptgående forståelse for mediemiksen og har tatt en stor ambassadørrolle for sin mediekanal.»
Juryen har bestått av:
Juryleder Martin Wenstad Janssen (Cavai)
Janine Lauritzen Roth (RED Media)
Stein Knestang (OMD)
Elise Sandbu (UM)
Kjetil Branæs (Carat)
Hanne Brauten (Wavemaker)
Martine Nerland (Mindshare)
Cecilie Skjøren (Mediacom)
Andre Skoog (PHD)
Gard Leren-Lindström (iProspect)
Andre Davidsen (Starcom)
Kjetil Joa (Re:Media)
Siv Lægreid (Zenith)
Hanne Gilje Sekse (Try Opt)
Nina Gade Tenvik (Kampanje)