Fredrik er ny CMO hos SuperOffice
– SuperOffice er inne i en ekspansiv fase, hvor jeg i min rolle som CMO, håper å kunne bidra med nytenkende perspektiver når det kommer til markedsføring.
Fredrik Selander har tidligere jobbet som Director of Nordic Marketing & Global Partner Marketing i det svenske Scaleup-foretaket Quinyx.
Nå har han blitt CMO hos SuperOffice.
– Jeg trives fantastisk bra så langt. Det har vært høyt tempo fra dag en, og nå i begynnelsen har det blitt mange reiser rundt om kring til våre kunder i Europa. Jeg har også rukket å besøke hovedkontoret vårt i Oslo et par tre ganger, sier han legger til:
– Det er spennende å se de kulturelle forskjellene mellom landene i Norden og Europa.
Selander forteller at han tar med seg flere tidligere erfaringer inn i den nye stillingen.
– Jeg kommer fra et scale-up miljø, og det er mye jeg kan ta med meg videre inn i SuperOffice. Jeg skal følge opp hvordan vi organiserer teamene våre, hvilke nøkkeltall vi jobber mot, arbeidsprosesser og hvilke verktøy vi bruker.
Han har store ambisjoner for selskapets vei videre.
– SuperOffice er inne i en ekspansiv fase, hvor jeg i min rolle som CMO håper å kunne bidra med nytenkende perspektiver når det kommer til markedsføring. Samtidig håper jeg å bygge opp en organisasjon som er rustet for skalerbar vekst, der vi jobber med Demand Generation fra et strategisk og operativt perspektiv.