HS Media har inngått sin aller første avtale om salg av TV-reklame
– En gang måtte være det første
– Dette er første gang HS Media selger TV-reklame. En gang måtte være det første. Med vår satsing på digitale medier, vil det bety at vi kommer til å satse mer på reklame i form av levende bilder/video/TV i tiden fremover, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media i en pressemelding.
Oppdragsgiver for TV-reklame-salget er Naturkanal1. Det handler da om salg av reklamefilmer, sponsorplakater samt produktplassering.
– Vår styrke er programsiden. Vi har derimot ikke noen salgsorganisasjon. Vi er glade for at vi har gjort en avtale med HS Media på salg. Det er viktig for oss, sier daglig leder Hans Petter Sundal hos Naturkanal1.
– HS Media har ansatt fire nye medarbeidere i år – og vi satser stort på digitale medier, inkludert TV/video/levende bilder. Kundene våre etterspør stadig både bredere og dypere tjenester innen reklame/markedsføring. Vi skal sørge for at vi er leveransedyktig på det aller meste, sier Sandholt.
I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner.
Selskapet, som eies av Aller Media, har underkant av 30 ansatte.