Techweb rebrandet navnet sitt på 24 timer
Techweb lanserte ny merkevare i løpet av et døgn.
Konsulentselskapet Techweb hjelper B2B tech- og SaaS-selskaper med å skape vekst. Fredag byttet de navn til Spring.
Medgründer og CEO, Knut Pedersen, røper at de har gått svanger med navnet siden årsskiftet.
– Med full trøkk på kundeoppdrag har vi ikke hatt tid til vår egen branding. 31. mars trommet vi sammen hele selskapet og gjorde et 24-timersstunt hvor vi bygget et helt nytt nettsted, satt opp podkaststudio, spilte inn pilotepisode, ombygde prosesser og rutiner og laget en minidokumentar om hele døgnet, uttaler han i en pressemelding.
Det omdøpte selskapet ble grunnlagt i 2014 av Knut Idar Pedersen (32) og Christoffer Åsheim (33).
Spring hadde en vekst på 70 prosent i 2021 og ligger an til rundt 50 prosent i 2022 med en omsetning på cirka 30 millioner kroner.
Det Fredrikstadbaserte selskapet har i dag 22 ansatte og kontorer i både Oslo og Bergen.
– Vi opererer i skjæringspunktet mellom management consulting og byråtjenester, som vil si at vi jobber tett med toppledelsen på strategisk nivå, samtidig som vi har ressurser til å sette strategien ut i livet, sier Pedersen.