Oda tok tittelen for årets store nettbutikk: – Det har vært en tøff tid
– De har en perfeksjonisme i alt de gjør.
Oda ble tildelt prisen for årets nettbutikk i klassen «stor nettbutikk» på Netthandelsprisene, som ble delt ut på Sentralen i Oslo.
Kategorien «stor nettbutikk» er butikker med en omsetning på over 500 millioner.
Oda slo de andre finalistene som bestod av Get Inspired og Fjellsport.
– Det har vært en tøff tid i Oda det siste halve året. Derfor setter vi stor pris på anerkjennelsen fra bransjen og kundene, sier Head of Growth & Marketing i Oda, Håkon Wik, til SALG24.
– Vi trodde sannsynligheten for å vinne var ganske liten, derfor var talen får litt uforberedt. Vi tar ingenting for gitt, sier Wik.
– Oda har en perfeksjonisme i alt de gjør. Kunden står alltid i fokus og det sørger for at hverdagen faktisk blir enklere. Kundeservice er alltid tilgjengelig, superraske og ingenting er noensinne et problem. Fleksibiliteten Oda viser gjør at de er årets nettbutikk for oss, sier juryleder og direktør marketing i E-handel og Logistikk i Posten Norge, Kristin Dahl Hoffmann.