Even Ødegård er ny KAM i Bauer Media: – Jeg skal være en superselger
Sales Manager i Bauer Media, Lise Lillevold, er trygg på at de har hentet inn en sterk ressurs.
Even Ødegård har mange års erfaring fra salgsbransjen, og kommer nylig fra Clear Channel hvor han har solgt utendørs kampanjer til bedriftsmarkedet.
Med sin store interesse for musikk og podkast har han nå takket ja til å bli Key Account Manager i Bauer Media.
– Mye av grunnen til at jeg valgte å bytte jobb, er at jeg ser store muligheter innenfor lyd-markedet. Det er et marked i vekst, med stort fokus på audiostream og masse nye spennende prosjekter innenfor eksempelvis podkast. Der ser jeg store utviklingsmuligheter, hvor jeg i tillegg kan bidra med egne erfaringer, sier Ødegård til SALG24.
– Hvilke erfaring tar du med deg fra tidligere?
– Jeg tar med meg bred kundeerfaring innenfor et stort spekter av kunder i salgsbransjen, i tillegg til en mengde gode kunderelasjoner fra tidligere salgsstillinger. Jeg har også bred forståelse av kundemiksen til en rekke bransjer. Kunnskap om utendørs annonsering er jeg også helt sikker på at jeg får bruk for i stillingen hos Bauer, svarer han.
På spørsmål om hva som er ambisjonene som KAM i Bauer Media, svarer Ødegård at han skal jobbe for å bli deres nye superselger, ha fokus på kunder og relasjonsbygging, og at han skal sette seg hårete mål.
– Jeg har fått inntrykk av at dette er et team med store ambisjoner, og det gleder jeg meg stort til å bli en del av.
– Hva synes du er det beste med å jobbe i salgsbransjen?
– Jeg elsker å jobbe med alle de hyggelige menneskene og de gode kunderelasjonene. Jeg har blitt ekstra glad i mediebransjen som kontinuerlig er under utvikling og som alltid byr på nye utfordringer.
Sales Manager i Bauer Media, Lise Lillevold, sier hun veldig fornøyd med å toppe et allerede bra salgsteam og få Even med på laget.
– Even har god erfaring med mediesalg, og viser til gode resultater. Bauer Media ser alltid etter de beste, og med hans bakgrunn og erfaring får vi en sterk ressurs som vil bidra til å skape og styrke gode og lønnsomme kunderelasjoner, sier Lillevold.