Ny CMO i Mediabooster
Skal jobbe for å øke synligheten til markedsføringsbedriften.
Etter cirka ett år i rollen som Digital Marketing Manager i Mediabooster har Ida Christine Songve tatt steget til å bli Chief Marketing Officer i selskapet.
– Å ta på meg en ny utfordring som CMO tar jeg på største alvor og med stor begeistring, sier hun til SALG24.
Songve er utdannet innen markedsføring og prosjektledelse, i tillegg til å ha tre års erfaring fra start-ups – hvor hun har hatt roller som forretningsutvikler, kommunikasjonsansvarlig, samt markeds- og kundeansvarlig.
–Jeg tror at min erfaring på tvers av marketing, prosjektledelse og forretningsforståelse gir meg et godt utgangspunkt for utvikling og implementering av markedsstrategier.
Hovedambisjonen i Mediabooster er å bidra til videre vekst for selskapet og øke markedsandelen, forteller Songve.
Som leder for marketing har hun satt seg et naturlig mål med å øke selskapets synlighet og bevisstheten rundt deres merkevare, i tillegg til å styrke kunderelasjonen med samarbeidspartnerne til Mediabooster.
– Et annet fokusområde blir å jobbe med automatisering for å optimalisere arbeidsflyt og redusere flaskehalser i ulike prosesser.