B2B-direktør i Allente, Roger von Zernichow, kaller dette premieren for en ny type partnerskap for selskapet.

Elkjøp inngår samarbeid med Allente

Elkjøp velger å satse på bedriftsmarkedet, og har fått TV-distributøren Allente inn på partnersiden.

Publisert

Gjennom Elkjøp skal bedrifter kunne abonnere på ulike tv-pakker fra Allente, og gjennom dette få tilgang til et bredt utvalg av nyheter og underholdning via Allentes digitale tv-løsninger.

Partnerskapet sikter seg først og fremst inn mot små og mellomstore selskaper, og omfatter Norge, Sverige, Danmark og Finland.

– Allente er et raskt voksende selskap, og takket være samarbeidet med en stor nordisk aktør som Elkjøp kan nå enda flere selskaper ta del i vårt brede utvalg av sport, nyheter og underholdning. Dette er også første gangen våre produkter selges digitalt gjennom andre kanaler enn våre egne, så man kan si at for Allente er dette premieren på en ny type partnerskap. Vi er veldig glade for at det er nettopp Elkjøp som er med oss på denne reisen, sier Roger von Zernichow, B2B-direktør i Allente.

– Elkjøp tar en stadig en sterkere posisjon i det nordiske bedriftsmarkedet. Samarbeidet med Allente muliggjør mer relevante tilbud, både for public-viewing hos hotell- og restaurantbransjen samt non-public viewing til bedriftskunder som ønsker blant annet nyheter og sport på storskjerm for sine ansatte. Avtalen med Allente muliggjør innhold på skjermer levert i bedriftsmarkedet, sier Bjørn Inge Lindhjem, B2B Channel Sales Director i Elkjøp Nordic AS.

Powered by Labrador CMS