Linn-Marielle Magnor ansatt som KAM i HS Media
Går fra barnehage til mediebedrift.
Hun starter hos HS Media allerede denne måneden etter å ha jobbet hos Myrulla Barnehage. Linn-Marielle Magnor har erfaring som barnehagelærer og pedagogisk leder både i Innlandet og Oslo.
– Jeg gleder meg stort til å begynne hos HS Media. Jeg kan bidra med god IT- og datakunnskap, en stor arbeidskapasitet og evne til å holde humøret oppe i en hektisk arbeidshverdag, sier Magnor i en pressemelding.
Hun er utdannet ved OsloMet med en bachelor-grad innen pedagogikk og ledelse med forsterkning i språk, tekst og matematikk og fordypning i barndom, identitet og mangfold.
Daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media er i ferd med å hente inn mer kunnskap for å kunne tilby flere tjenester innen digital kommunikasjon. HS Media satser nå bredere innen markedsføringen, og tilbyr nå tjenester langt utover det å selge annonser for medier, først og fremst nisjemedier.
– Vi gleder oss over at Magnor nå har startet hos oss. Hun har også nyttig salg- og kundeerfaring fra tidligere jobber. Magnor har en spennende bakgrunn – også med erfaring fra barnehage og som pedagogisk leder. Det er derfor flott å ha fått Linn-Marielle med på laget, sier Sandholt.
– Vi skal fremover i større grad selge, produsere innhold samt drive rådgivning innen kommunikasjon og markedsføring. Utviklingen går også i retning av at merkevarer ønsker å satse mer på innholdsmarkedsføring i egne og andres kanaler. Vi skal både bidra til å skape strategien – samt å produsere innholdet. Også salg av kontekstuelle stillingsannonser skal bli et sterkere ben å stå på for HS Media, sier Sandholt.
HS Media leverer i 2022 enda flere kommunikasjonstjenester som kunder etterspør.
– Tjenester som innholdsmarkedsføring til sosiale medier samt til egne nettsider satser vi nå mer på, men også søkeoptimalisering og innholdsmarkedsføring kjøpt i redaksjonelle medier, også kalt native, sier Sandholt.
I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner. I 2020 var salget på 120 millioner, mens salget var på snaue 111 millioner i 2019. Selskapet, som eies av Aller Media, har snaue 30 ansatte.