– «Det viktigste i verden skjer der du bor», er slagordet til min lokalavis. Det nære og ekte er mer relevant og viktig enn noen gang, og her stiller Amedia i en egen liga, sier Inge Conradi som er ansatt som Salg- og Performance Marketing sjef i Amedia Forbrukermarked.

Inge Conradi er ansatt som som Salg- og Performance Marketing sjef i Amedia Forbrukermarked

Har tolv års erfaring fra TV 2, nå skal han hjelpe Amedia med abonnementsvekst.

Publisert Sist oppdatert

Conradi kommer fra TV 2, der han de fem siste årene har vært salgssjef med ansvar for abonnementssalg og konverteringer til kanalens strømmetjeneste TV 2 Play. Til sammen har han 12 års erfaring fra TV 2. Han begynte i jobben i Amedia 1. januar.

– «Det viktigste i verden skjer der du bor», er slagordet til min lokalavis. Det nære og ekte er mer relevant og viktig enn noen gang, og her stiller Amedia i en egen liga. Med nye rettigheter innen sport og podkast på toppen av de mange lokalavisene, Nettavisen og Tun Media, har jeg troen på at vi stiller sterkt i kampen om folks tid og lommebok. Så jeg ser virkelig frem til å bruke min erfaring for å bidra til fremtidig vekst, sier Inge Conradi i en pressemelding.

Lene Bjørck, direktør for Forbrukermarked i Amedia, er svært fornøyd med ansettelsen av Conradi

– Med Inge får vi en leder med lang erfaring innen digitalt salg og markedsføring, med spisskompetanse innen konverteringer av nye kunder for digitale abonnement, sier Bjørck i pressemeldingen.

Hun sier at de nå er inne i en periode der de videreutvikler sine digitale abonnementsprodukter.

– Innen 2025 skal vi ha Norges største abonnementsbase for betalt redaksjonelt innhold. For å nå ambisjonene skal vi bygge opp et ledende kommersielt miljø med fokus på abonnementsvekst som krever digital spisskompetanse på flere områder av kundereisen. Inge får en sentral rolle her, og blir en viktig ressurs for å nå de ambisiøse målene, sier hun.


Powered by Labrador CMS