Care of Carl vant årets mellomstore nettbutikk
– De har klart å bygge en merkevare som leverer kvalitet og service. De har lynrask levering og fantastisk kundeservice.
Den 17. utgaven av Netthandlerprisene ble onsdag arrangert. Dette skjedde på Sentralen i Oslo i regi av Bring.
Klesbutikken Care of Carl vant i årets nye kategori; «medium». Den svenske nettbutikken vant foran Apotera og Carlings.
– Care of Carl har klart å bygge en merkevare som leverer kvalitet og service. De har lynrask levering og fantastisk kundeservice. De gir sine kunder en eksklusiv følelse som bevares hele veien, begrunner direktør for markedsføring, E-handel og Logistikk i Posten Norge og juryleder, Kristin Dahl Hoffmann i en pressemelding.
Storfornøyd
CEO i Care of Carl, Mathias Ekström, var til stede i Oslo for å motta prisen.
–Vi er kjempestolte av å i det hele tatt være finalist. Og vi ble superglade for å vinne prisen. Spesielt når en vet hvor grundig de har gått gjennom alle nettbutikkene til de som er nominert i dag, sier Ekström til SALG24.
Fakta om prisutdelingen:
- Årets jury har bestått av Arnulf Refnes, CEO og co-founder av Naardic.no, Monica Solberg, Head of ExperimentationaI Finn, Roy-André Tollefsen, Head of eCommerce Flow Solutions, Torkel Johannessen, CEO Pearl Convert, Ingvild Moen, Digital Advisor Social Media og gründer Resonate AS, Kristin Dahl Hoffmann, juryleder og direktør Marketing E-handel og Logistikk i Posten Norge
- Siden i fjor sommer har Bring og juryen arbeidet med å teste de over 1400 nominerte nettbutikkene. Siden er disse silt ut og juryen satt igjen med 157 nettbutikker som de testet grundig.
- Juryen har vurdert butikkene i fire hovedkriterier. Kjøpsopplevelse, forretningsmodell, innovasjon og markedsføring.