HS Media har signert med DN Media Group
– For å lykkes har vi valgt å inngå samarbeid med HS Media.
Salgs- og markedsføringsselskapet HS Media er blitt enige med nettstedet Europower om en salgsavtale som inkluderer salg av stillingsannonser samt tjenester innen såkalte adops og sosiale medier.
Det melder HS Media i en pressemelding.
Dermed leverer HS Media på Kirkenær tjenester til DN Media Group også.
Fra før av leverer HS Media salgs- og markedsføringstjenester til flere av de største mediekonsernene i Norge, blant annet Schibsted, Bonnier, Egmont-gruppen og Aller Media. Nylig signerte HS Media en avtale med Schibsted-selskapet VG.
– For oss i HS Media er dette en spennende avtale – og det er ekstra morsomt at vi gjør vår aller første avtale med mediekonsernet DN Media Group. Europower har en svært spennende redaksjonell satsing, og de setter dagsorden i et spennende marked, sier daglig leder Tor Arne Sandholt i HS Media.
HS Media selger annonser for en rekke fagmedier innen ulike kategorier. Nisjemedier utgjør størsteparten av salgsporteføljen til HS Media.
– Europower er et redaksjonelt produkt med høy troverdighet og med en sterk status i sine målgrupper. Vi har høye ambisjoner på vegne av Europower. For oss er det en fjær i hatten å levere til DN-konsernet og Europower, sier Tor Arne Sandholt.
HS Media leverer tjenester innen salg og markedsføring, SoMe inkludert, til små og store selskaper i medie-Norge.
– Og nå begynner vi å få de fleste av de største medieselskapene i Norge inn i vår portefølje av kunder. Morsomt at vi nå også har DN Group på listen vår. Det er vi stolte av, sier Tor Arne Sandholt.
Kommersiell leder Chul Christian Aamodt hos Europower er sterk i troen på at leveransene blir gode og i henhold til forventninger.
– Europower er et vekstselskap med høye ambisjoner. For å lykkes har vi valgt å inngå samarbeid med HS Media om salg av stillingsannonser på våre digitale flater. Vårt mål er at stillingene som annonseres på Europower skal inspirere noen av våre mer enn 5 000 digitale abonnenter i og omkring fornybar energibransje til å søke nye utfordringer, sier Chul Christian Aamodt.
HS Media har et salgsmål på 122 millioner i sitt totale annonsesalg i 2023. Det totale salget til HS Media i 2022 var på 118,6 millioner NOK. I 2021 solgte HS Media for totalt over 123 millioner kroner. Selskapet, som eies av Aller Media, har overkant av 30 ansatte.