Peter Søby Botheim er ansatt som kundeansvarlig i NTB
– Jeg gleder meg over muligheten til å jobbe med en såpass solid merkevare, sier Søby Botheim.
Peter Søby Botheim kommer fra stillingen som Director of Business Development i Semantix og han har også 6 års erfaring som key account manager i Mynewsdesk.
– Med Peter får vi en kundeansvarlig med lang erfaring og spisskompetanse fra salgsfaget, noe som vil komme kundene i NTB til gode, sier salgssjef Marianne Bernecker i en pressemelding.
– Peter skal i hovedsak jobbe med kunder innen finans, forsikring og offentlig sektor. I tillegg skal han ha det overordnede ansvaret for alle anbud. I NTB jobber vi kontinuerlig med utvikling av produktene våre. Vi merker stor interesse for mediebanken vår og vi har mange aktive brukere av både pressemeldingstjenesten og bildene våre.
– Jeg gleder meg over muligheten til å jobbe med en såpass solid merkevare. NTB fremstår som en tung og troverdig aktør som alltid har vært her, sier Søby Botheim.
– Vi er superfornøyde med denne signeringen, sier Bernecker begeistret.
– Med bakgrunnen Peter har, styrker vi oss i forhold til NTBs satsingsområder fremover. Dette blir bra, avslutter hun.