Hubify AS har signert avtale med DSD: – En milepæl for oss
DSD fikk teste det nye kjerneproduktet til Hubify. Nå har de inngått en avtale om langsiktig samarbeid.
Nylig signerte Hubify AS en avtale med investeringskonsernet DSD.
– Denne signeringen var en stor milepæl for oss. Hubify blir nå konsernets partner når det gjelder kommersiell analyse av de mange spennende selskapene deres, forteller leder for synlighet og kommunikasjon i Hubify, Fredrik Fornes, til SALG24.
– Vi har knekt koden
– Hva er det Hubify tilbyr i dag?
– Vi løfter selskaper kommersielt gjennom å spisse konseptet deres, øke den digitale synlighet og løfte salget. Nå har vi på mange måter knekt koden og funnet fram til et kjerneprodukt som vi virkelig har troen på; En kommersiell tilstandsrapport med en 100-dagersplan over hvordan selskapene vi jobber med kan løfte seg på de nevnte områdene, svarer Fornes.
Han poengterer at 100-dagersplanen ikke er et svevende dokument som blir liggende i en skuff, men en plan med helt konkrete tiltak som gjøres over hundre dager, for å løfte salget permanent.
– Vi har jobbet lenge med dette, og DSD var blant de som testet det i et av sine selskaper. Signeringen av avtalen ser vi på som en enorm tillitserklæring, og en bekreftelse på at vi leverer et solid produkt.
Et nytt konsept
Hubify skal nå jobbe aktivt for å formidle hva de gjør for hvem. I ledergruppen sammen med Fornes, sitter i dag Kjetil Hundhammer som er leder for konsept og kommersialisering, og Jon Arne Ramsdal som er leder for Hubify Invest.
– Hubify Invest er et nytt konsept, hvor vi hjelper selskaper som trenger kapital å komme i kontakt med investorer – og klargjøre dem for investorpresentasjoner.
– Hva er ambisjonene for Hubify AS?
– Vi har akkurat etablert kjernen av det vi skal drive med framover, og nå må vi bare finne den rette måten å skalere det på. Men det er betryggende å kjenne at vi er på rett vei, og avtalen med DSD var som sagt en viktig milepæl for Hubify.